maanantai 31. maaliskuuta 2014

matkan varrelta #7

 photo blogruoka23.jpg  photo blogruoka24.jpg

1. Juna-aseman vieressä oli ihan hurrrrjasti sinisiä kukkia.
2. Luulen että noi Mariatorgetin puiden kukkaset vois olla kirsikankukkia!
3. Söpö Lilith aamulla, me otettiin Ullikselle rattaat.
4. Ikkunalaudalla kasvaa Dahlioita.
5. Cailyn palasi Italiasta:-).
6. Käytiin syömässä tosi hyvää takeaway pahvilaatikko salaattia Doctor Saladilla. Mun omassa oli mm. lämminsavulohta, punajuurta, quinoaa ja chevreä. Punajuuri ja chevre on maailman parasta yhdessä.
7. Söin terassilla välipalaa yks päivä.
8. Ruokaa.

Mä rakastan vuodenaikoja. Joka kevät saan olla yhtä innoissani siitä miten ihanaa on kun aurinko paistaa vielä seitsemältä ja kuinka linnut laulaa vielä silloinkin kun luen iltasatua (kolmatta kertaa prinsessa ja herne - ja että osaakin olla sovinistinen ja elitistinen kirja)

Tällä hetkellä meiltä löytyy talosta kamala oksennustauti (jolla Felix tukki mun vessan lavuaarin niin, että Joel pesi vessaa kaks tuntia viime yönä), kamala flunssa (jota potien Kandace on maannut koko päivän sohvalla) ja jotain outoa (jonka takia Pixie jäi kotiin myös).

Mä oon siis tänään vaan lähinnä pessyt käsiäni, mut siinä välillä vähän myös käynyt salilla ja vienyt ja hakenut Lilithin ja laittanut ruuaksi namia currya.

Maanantait.

Elina

/ I love seasons. Every spring I can be as excited over sunlight at 7 pm and birds singing while I read a bedtime story to the girls (for the third time: Princess and the pea and that teaches just terrible values) /

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti