maanantai 24. maaliskuuta 2014

matkan varrelta #6

 photo 2014-03-24.jpg  photo 2014-03-241.jpg

1. Ollaan kylvetty jo kukkasiakin.
2. Ne piti tosin ottaa sisälle tiistaina kun pieni takatalvi yllätti.
3. Banaanitaikaletut on niin hyviä ja mä tykkään syödä ne esim turkkilaisen jogurtin sekä marjojen kanssa:-).
4. Tuliaisia kotoa.
5. Kun aurinko palas, tein kevään värisen salaatin.
6. Eilen oli upea päivä.
7. Ja ilta.
8. Ja auringonlasku.

Tällä viikolla oon ollut super laiska ja saamaton ja tylsä ja lähinnä odottanut et mun flunssa menis pois (never happened). Tunteja kulutin mm. syömällä karkkia ja kokeilemalla syöttää mun bakteerit sokerihumalaan ja ähkykuolemaan, sen sijaan, et keskittyisin parantamaan itseäni vitamiinien voimalla (okei söin mä multi ja d-vitaa joka päivä). Lisäks oon vihdoin tutustunut how i met your motheriin ja miettinyt vakavissani instagram-tilin perustamista, jotta voisin jakaa jokapäiväiset salaatti, leipä ja karjalanpiirakkakuvat kaikille. Ihan vaan kiusallani.

Perjantaina kävin kokeilemassa toista metodia nuhan päänmenoksi, mut edes Narknoin tulinen thaicurry ei tappanut niitä (jos rakastun aasialaiseen ja meen sen kans naimisiin, meidän lapsen nimeks tulee Narknoi). Oli kuitenkin tosi kiva nähdä kaikkia pitkästä aikaa kun olin piileskellyt Suomessa ja kotona, vaikka viis seurastakaan kun jo pelkkä ruoka oli superhyvää.
Jätettiin kuitenkin ilta lyhyeen, kun joukosta oli lähdössä kuka Italiaan ja kuka laskettelemaan aikaisin lauantaiaamuna ja käytiin vaan yhdellä viinipullolla kotimatkalla.

Lauantaina nautittiin auringonpaisteesta Helin ja Josyn kanssa ja siinä sivussa tietty vähän kahvia ja lounasta ja raitista ilmaa. Illalla oli hyvä suunnitelma lähteä ulos, mut se unohtui taka-alalle kun mikään ei houkuttanut omaa sänkyä enempää. Meille tuli päivällisvieraita ja syötiin hyvin koko perheen kera ja sit vietin rauhallisimman lauantain pitkään aikaan. A couple episodes of how i met your mother never killed nobody..

Mut rento ilta antoi mulle energiaa lähteä tutkimaan Tukholman kirppisvalikoimaa. Oltiin sovittu, et mennään porukalla kiertämään second hand valikoimaa, ja aamulla päätin käydä tsekkaamassa myös söderloppiksen, josta oli mainos juna-asemalla. Se on kait aika vastikään avattu systeemi, mut ihan kiva paikka perinteiseen tyyliin täynnä hipstereitä ja trokareita.

Sen verran kiva, et tein muutamia hankintojakin. Oon aina ollut sitä mieltä, ettei nahkatakit oo oikein mun juttu. Mut mun aivoissa varmaan napsahti joku, ja ostin sellaisen. Vaaleansinisen. Tai ehkä tota väriä vois kuvailla ennemmin vaaleansinertävänharmaa, mut kuitenkin. Näillä mennään!

Illalla kävin kattomassa 12 years a slave. Hyi. En pitänyt siitä, ihan sama mitä Oscartoimikunta sanoo ja se alkuperäisteos käskee tekemään.

Elina

/ So this week I was so lazy and boring and did nothing. Mostly I just waited for my flu to pass (never happened) and ate candy and watched how i met your mother and thought about making an instagram-account so I could post all my pointless salad and bread pictures there.

On friday we had some dinner at Narknoi thaicousine restaurant (that name is hilarious and the food was super!) with a group of girls.
My saturday I enjoyed with Heli and Josy over a coffee and some lunch and afterwards we walked around and took care of our vitamin D levels.

On sunday I went to a flea market in Söder and bought a leather jacket, which I've never considered "my style" but bought it anyway. Then we checked some second hand stores there as well with some girls and then I went to see 12 years a slave, which wasn't that nice. Mostly just nasty. /

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti