torstai 6. maaliskuuta 2014

auringon aika

 photo large2.png  photo large5.jpg  photo inspiraatio10.jpg  photo large1.jpg  photo inspiraatio12.jpg  photo blogruoka13.jpg  photo blogruoka14.jpg
kuvat lähinnä weheartit ja niillä ei oo kerrassaan mitään tekemistä tekstin kanssa.

Tällä viikolla kevät on taas lähetellyt savumerkkejä ja kirkkaat päivät on seuranneet toinen toistaan.

Tiistaina lähdin auringon ulosajamana lenkille, mutta mun 7 kilometristä tuli lopulta 11.8, kun juoksentelin vähän mihin sattuu. Siinä vaiheessa, kun kyltit ilmoittivat mun sijaitsevan jälleen Tukholmassa ja näin kerrostalon, uskalsin toivoa selvinneeni. Tunnelbana-asema varmisti, että olin takaisin sivistyksessä ja juurikin sillä ostoskeskuksella, joka oli alunperin mun maali ja sijaitsee n. 7 kilometriä meidän talosta. Etten välttämättä valinnut kaikkein suorinta reittiä. Jep.
Mut sit leivoinkin tosi hyvällä omalla tunnolla semloja (koska täällä virallinen laskiaispullapäivä on tiistai) ja kävin saunassa ja ihan paras olo!

Keskiviikkoaamuna keitin riisipuuroa kookosmaitoon. Herkkua. Söin sitä kans tänä aamuna kylmänä, ja se oli must ehkä vielä parempaa. Vähänku kookosriisifruttia. Riisifrutit on ehkä ainoita sokerillisia ja maustettuja jogurttirahkavälipala-asioita, joita syön (vaikka se hillo vois olla vähemmän makeaa in my opinion). Ihan vaan, koska ne on musta tosi hyviä.
Enkä tosiaan tiedä miks, koska se perusajatus niissä on lähinnä outo. Kuningatar on mun lemppari.

Keskiviikko aamupäivänä nautin vähän kahvia. Kera ensin yhden ystävän ja sitten vielä kahden muunkin. Tää oli kolmas kerta kun törmään sattumalta tuttuihin Tukholmassa, mikä on luultavasti useammin kun Helsingissä. Niin hassua, kun suhteuttaa siihen määrään ihmisiä, jonka tunnen täällä ja Helsingissä ja siihen määrään kahviloita, joita löytyy täältä verrattuna Helsinkiin!

Illalla piti mennä afterworkeille, mut päädyttiin rivakalle kävelylenkille Vasastaniin haukkaamaan vähän happea.

Tänään mun oli tarkoitus mennä lounaalle, mut suunnitelmat muuttui, joten mun kalenterissa oli vaan tyhjä iltapäivä ja vajaa kymmenen plus astetta ja upea auringonpaiste. What to do what to do what to do? Menin käymään salilla ja sit lukemaan kirjaa (joka alkaa mennä vähän masentavaks ja liian kliseiseks rakkaustarinaks, vaik on neki ihan hauskoja välillä) Mariatorgetin Mellqvistin terassille. Ja lisäks sain syyn laittaa mun eilen ostetut Beyond Retron kisumirri-aurinkolasit!

Nyt mun olo on tarpeettoman uupunut, ottaen huomioon ettei mun taaskaan tarttenut viedä tyttöjä aamulla ja ikävä kyllä huominen pyykkiurakkakin joutuu siirtymään, sillä meidän pyykkihuoneeseen tulee aamulla remonttimies. Harmillista..

Huh. Onneks huomenna on perjantai!
Elina

ps. Huomasin et Marabou on lanseerannu terveellisen suklaalevyn. Se on niinku tavallinen keksimurusuklaalevy, mut ne keksimurut on täysjyvää #totally#healthy#fitness.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti