sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

kesäaika

 photo 54e86b9d-4e62-447f-85c6-afe3a8cdd519.jpg  photo 91268876-7956-4e31-9eb2-cec2acb04135.jpg  photo 5a7d33d7-bd28-4bb0-b952-bbcf9e4706b7.jpg  photo 44085354-5a03-4bf9-ab8e-555c983e65ab.jpg

Pari kuvaa tältä päivältä, Pixie poimi kukkia ja me aseteltiin ne isoon kulhoon ettei ne kuolis. Oon päätynyt siihen, että toi takki on kiva.

Koko viikko on ohi taas ihan huomaamatta ja maanantaina päätin et oon terve, joten oon päässyt vihdoin taas urheilunkin makuun. Viikonloppuna ollaan ehditty avaamaan puistokausi ja maistoin sushia ja pyöräilin ekaa kertaa ja tänään olin vähän lapsenvahtina.

Kandace myös kysyi haluaisinko lähteä Suomeen pääsiäiseksi. En halunnut. Varasin lennot Espanjaan.

Oon ihan fiiliksissä! Ensin meen vähän katsomaan mun ihanaa Ainoa Madridiin ja sen jälkeen juhlistamaan iskän nollavuosia Malagaan:-). Onneks pääsiäinen on ihan pian.

Elina

/ A couple pictures from today, Pixie picked some flowers and we arranged them into a bowl so they won't die. I've decided that I like my jacket.

Week went just crazy quickly again and on monday I told my sickness to get the heck off and went to the gym again. During weekend I've had time to open the park-season, taste sushi, cycle for the first time and today I was babysitting for a while.

Kandace also asked me if I wanted to go to Finland during Easter-holidays. Didn't want to. Booked flights to Spain. So nice to see my lovely friend Aino again in Madrid and then celebrate my dad's birthday in Malaga:-). /

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti