perjantai 17. tammikuuta 2014

puss och kram

 photo sthlm.jpg
mun eka kännykkäruokakuva ikinä! #instafood / uus paita / horsmat kotikadulla / mun uus kalenteri ja tuttifrutti ringssejä en oo nähnyt suomessa ikuisuuksiin

Oon ollut täällä kohta viisi päivää ja silti olisin voinut melkeen itkeä onnesta kun salilla käynnin jälkeen söin lähikaupasta löytynyttä fazerin tummaa leipää (vähän makeampaa kun tavalliset ruispalat, mut ihan hyvää) sekä vihdoin oikeaa rasvatonta laktoositonta maitoani. Ensin täytyi todeta, että mulla on laktoosivamma ja sen jälkeen minulle tuotiin käteen punainen purkki ennenkuin tajusin myös mainita juoneeni koko ikäni rasvatonta maitoa. Kolme prosenttia oli jo aika paljon.

Tänään tajusin että mä oon Tukholmassa ja menin shoppailemaan. Varmaan ainut asia joka on ymmärtänyt sen tähän mennessä on mun spotify, joka soittaa kaikki mainokset ruotsiksi. Lopetin sen huvin lyhyeen ja aloin maksavaksi asiakkaaksi. Tai teknisesti en, koska nyt on meneillään freetrialmonth mutta kuitenkin.

Pikkutytöt on olleet vähän monstereita mutta vähän myös tosi kiltisti, toivon että tää helpottaa ens viikolla. Eli kaikki ihan ok ja on kivaa kun jokaisesta vastaantulevasta pressbyråsta saa fazerin karkkeja.

terkkui, Elina

2 kommenttia:

  1. oojee kivalta kuulostaa, vois skype täs joskus! ps kattele mulle yomekkoo

    VastaaPoista
  2. vois vois ! eiku tuut itte sitte kattelee !

    VastaaPoista