lauantai 31. tammikuuta 2015

https://www.youtube.com/watch?v=s5K5HPlAbPY

 photo tumblr_nf1vb3hAWX1sufklno1_1280.jpg photo tumblr_nfyunzxay91sufklno1_1280.jpg  photo 1555483_659391130765968_1106799478_n.jpg
kuvat, kuva

Viimeisiä viedään, tammikuusta siis. Mun oli tarkoitus lähteä eilen ulos muutamille, mutta päädyinkin jäämään kotiin. Muutenkin oon ollut kiltti koulutyttö tällä viikolla. Oon rakastunut meidän molempiin professoreihin ja pitkästä aikaa tuntuu siltä että on kiva käydä koulua.

Oon harkinnut polkkahiuksien leikkaamista ja saanut muitakin päähänpistoja. Sivistäviä päähänpistoja. Aloin torstai iltana kuuntelemaan erilaisten säveltäjien tuotantoa, aloitin Bachista ja siirryin Sibeliuksen kautta Tchaikovskyyn. Niistä olis vaan kiva tietää jotain. Tchaikovsky on mun suosikki.

Ensi viikonloppuna oonkin menossa kotimaanmatkailemaan ja yllättävää kyllä oon tyytyväinen etten varannut lentoja yhdenkään luennon kanssa päällekäin!

Herätään huomenna kivaan helmikuuhun:-)

/ I've been considering cutting my hair short and listening to big composers. I was supposed to go out for a few yesterday but stayed home instead.
I'm in love with both our professors and for a change it feels nice to go to school.
Let's wake up tomorrow to a good February. /

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti