lauantai 12. heinäkuuta 2014

smile time

 photo blogruoka54.jpg

Keltainen pallo jatkoi päivien suloistuttamista ja mä olen nauttinut rauhallisesta, hiljaisesta talosta. Aamulla vähän aamupalaa ja kahvia terassilla ja sen jälkeen sushia puistossa tai rannalle tai muuta kivaa.

Torstaina saapui Linda ja näytin mun lemppari juttuja ja vähän myös uusia. Tänään saatoin sen sekä 19 kiloa mun tavaroita lentokentälle ja oli ihan huiput pari päivää! Tosin nyt oon vähän uupunut. Onneks voi viettää rauhallista iltaa kaks pikkutyttöä kainalossa, kun nekin on ehtineet takaisin etelänlomalta:-).

Oon myös saanut vähän sen suuntaisia uutisia, että kohta pitäisi kait tietää mitä tahtoisi syyskuulta. Ja niiltä lopuilta kuukausilta syyskuun jälkeen. Tällä hetkellä mietin kuitenkin lähinnä noita kolmea pientä päivää, jotka mulla on jäljellä. Scary!

/ I've been enjoying the empty house and sunny days by eating slow breakfast every day on our terrace and then maybe going to the beach or to a park to have some sushi afterwards. Quite nice time indeed.

On Thursday came Linda and I introduced her some of my favorite things here and some new things too. Today I went to the airport with her and 19 kilos of my stuff, that she took with her (it is definitely useful to have visitors) and we had such awesome time! Now I am a bit tired though, but luckily I can spend my saturday-evening cuddling with two little girls, who have returned from their trip to south too:-).

I also got some sort of exciting news, that make me feel that I should make some decisions about the autumn soon. But right now I'm focusing on the three short days that I have left. Shock! /

Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti