torstai 18. syyskuuta 2014

mut meidän avaruus on tässä vaikka hiffaa muut ei

 photo blogruoka74.jpg

Huh mikä viikko. Tai kaksi. Tai kaikki nää.
Mutta mulla on asunto! Tarkemmin sanottuna yksi huone, mutta paikka kuitenkin, jossa voin olla ihan rauhassa ja laittaa mun tavarat ja jättää mun vaatteet lojumaan sikin sokin jos huvittaa. Saan viedä mun yhden matkalaukun sinne lokakuun alusta asti ja sitten lennän pikimmiten hakemaan lisää kotimaasta.
Oon paraikaa tulossa hulluksi mun 15 vaatekappaleen seurassa, joita oon kaikkia käyttänyt aika monta kertaa nyt neljän viikon kuluessa. (neljäviikkoa!!!!!mitäihmettä!)

Kaikki järjestyi lopulta just niihin aikoihin, kun ajattelin etten jaksa enää. Niinkun Maija mulle vakuutti. Muuten kaikki on jatkunut jotakuinkin samoilla raiteilla. Meillä oli ensimmäinen sittning (sitsit) ja mä pukeuduin Spice Girlsiksi koska käskettiin ja myös juhlittiin muutamaa toveria jotka vietti synttäreitä. Tai sitten ollaan juhlittu muuten vaan.

Oon myös yrittänyt muistella, miten opiskellaan ja ollaan vastuuntuntoisia. Se on aika vaikeeta ja ensimmäinen tentti on reilun viikon kuluttua. Huiettä.
Eilen tein porkkanalettuja. Eikai kummempia.

/ Crazy times. But I have an accommodation! More specifically one room, but still a place for me and my stuff and that stuff can lie exactly where I want it to lie. I can take my huge amount of bags (i.e. one) there from the beginning of October and then right away fly to Finland and get more. I'm coming my dear clothes!

Everything got sorted out just when I was thinking I've had enough. Like my friend Maija was assuring. Apart from that, everything is about the same. We had our first sittning (it's a dinner with drinks etc.) and I dressed up as a Spice Girl, because I was told so. Then we had a super birthday party for two friends. And then we've had just parties for no special reason.

I've also been trying to learn to study and be responsible again. It's really hard and we have our first examination in less than two weeks, shit! /

Kisses! Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti